Hello peeps!This is my official blog and welcome to my blog ya..btw thank for being my followers ;)

Friday, November 25, 2011

bila ingin berubah..:)

salam guys! okay ma'al hijrah kian tiba dan msti la smua org ingin berubah rite or berhijrah ke suatu tempat yg lain..lain kata bagaikan mula hidup yang baru! :) aku harap sgt aku dpt berubah ke arah kebaikan dgn lebih lagi..dan aku ingin memulakan hidup ku sebagai orang yg baru..semoga aku berjaya berubah dan mengharapkan aku sentiasa mdekatkan diri dengan Allah..setiap manusia pasti pernah melakukan kesalahan dan kita sebagai hamba Allah pasti kita dpt memaafkan kesalahan org lain btl tak?insya-Allah,sebelum itu aku ingin memohon maaf di atas segala kesalahan ku selama ini..;) aku harap kalian dapat memaafkan aku..amin! btw salam ma'al hijrah untuk semua..:D

No comments:

Post a Comment

Followers

videokeman mp3