Hello peeps!This is my official blog and welcome to my blog ya..btw thank for being my followers ;)

Thursday, February 16, 2012

oh damn!

hey guys~ now im really tired because td kena lari2 and now dh sakit kaki kay..argh! dh la mlm nie ade tuition..
huhuh..hw dh la byk..adehhh~ minggu ni aku asyik tido lmbt je sbb nk siapkan hw punya psl tau..dh msk f4 nie lagi la byk hw tau nk kena buat..even cuti sehari dpt hw mcm cuti smggu..sabar je la kan.nk jadi dak pandai kena lah buat smua tu..hahaha btw exam just around the corner..oh damn! x ready lagi kot..cepatnya mse berlalu..huhuh risaukan ict dgn akaun je time exam nty..btw wish me luck ya for exam uk1.. and bfre exam on my birthday ade merentas desa pula mmg x penat lak kan..hope dpt celebrate dgn my bff..loveee them! ;)

No comments:

Post a Comment

Followers

videokeman mp3